Ispis
PDF

Ugovorno (FSMA) održavanje uređaja

Raspoloživost, pouzdanost i jednostavnost dobivaju novo značenje.

 

Što je to ugovorno (FSMA) održavanje uređaja ?

FACIT doo nudi svojim kupcima u višem uredskom i produkcijskom okruženju optimalan model održavanja uređaja, na način potpunog održavanja sustava (Full Service Maintance Agreement - FSMA). Kupci prvenstveno cijene predvidljivost troškova održavanja, kao i mogućnost nabave rezervnih dijelova i servisne podrške te plaćanje prema stvarnoj potrošnji. FSMA održavanje podrazumijeva kompletnu servisnu podršku od potrošnog materijala, rezervnih dijelova do usluga servisnih tehničara. Drugim riječima, ovakav način održavanja opreme nudi korisniku kontinuirano ispravan i optimalan uređaja za rad.

 

Zašto se odlučiti za ugovorno (FSMA) održavanje uređaja  ?

Predstavljamo Vam nekoliko najčešćih razloga zbog kojih se kupci odlučuju za održavanje uređaja po modelu ugovornog održavanja uređaja (FSMA):

  • Predvidljivost troškova neovisno od pokrivenosti ispisa bojom
  • Plaćanje po napravljenim otiscima
  • Garantira optimalnu raspoloživost uređaja
  • Kupac ne veže novac u zalihu potrošnog materijala koji je uključen u cijenu ispisa
  • Garantira vrijeme odaziva, u slučaju pogrešaka odnosno neispravnosti
  • Kratak nabavni rok za potrošni materijal te kratko vrijeme čekanja servisa
  • Garancija za djelovanje uređaja i za sve rezervne dijelove, kroz cjelokupno razdoblje trajanja ugovora
  • Potrebna zaliha rezervnih dijelova i potrošnog materijala kod FACIT-a te usluga servisa značajno skraćuje vrijeme popravka
  • Posebno poželjno kada je zahtjev kupca osiguravanje neometanog rada uređaja, ključno za poslovni proces kupca

 

Vrhunska oprema zahtijeva i vrhunsko održavanje

Kada zahtijevate najbolje onda ste se odlučili za kupovinu najsuvremenije IT i uredske opreme. Logična odluka. Da bi vaša oprema radila što je duže moguće   preporučujemo da sa nama sklopite FSMA ugovor koji pruža učinkovitu tehničku pomoć, redovito profesionalno održavanje i popravak sa posebno kratkim vremenom odziva i rokom za popravak. Održavanje provodi isključivo naš autorizirani servis u skladu sa propisima proizvođača, svi rezervni dijelovi su originalni kao i kompletan potrošni materijal. Za rad u servisnom sektoru, postižemo posebno visoke ocjene.

 

Helpdesk 033 229 332

e-Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Radno vrijeme servisa: ponedjeljak – petak od 8:00 do 16:30 sati

 

 

 

 

 

 

http://webshop.ksu.hr/Uploads/Flash/noviCBiR.swf modules/mod_swfobject/lib/xeroxpagepack.swf

To view this Flash you need Javascript on your browser and updated version of flash player.

Get Adobe Flash player

FACIT d.o.o.
Merhemića Trg 4,
71000 Sarajevo, BiH 
 
Telefon: +387 33 / 229 335
Fax: +387 33 / 229 337 
e-mail: 
Radno vrijeme:
pon. - pet.: 
od 8:00 h do 16:30 h

Problem sa Vašim kopirom ?

Servis i tehnička podršaka stoje Vam na raspolaganju!

Vrhunska digitalna štampa!

  • Brzina
  • Kvalitet otiska
  • Izvrsna cijena 
  •  Print Shop

Potreban Vam je toner ?

Naručite putem e-maila!

 

Naručite odmah!